تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
پوشش اپل برای مورگان استنلی

کیتی هوبرتی دیگر پوشش اپل برای مورگان استنلی را برعهده نخواهد داشت

یک تحلیل‌گر جدید پوشش اپل را برای بانک سرمایه‌گذاری مورگان استنلی انجام می دهد و جایگزین کیتی هوبرتی خواهد شد که سابقه‌ای طولانی در پیش بینی صحیح فعالیت‌های اپل داشته است. این بانک روز پنجشنبه یادداشتی توسط اریک وودرینگ و تیمش برای سرمایه‌گذاران ارسال کرد. در این یادداشت، مورگان استنلی گفت که از این گزارش به بعد، اریک وودرینگ پوشش اپل را برای شرکت بر عهده خواهد داشت. مشخص نیست که چرا هوبرتی دیگر اپل را برای بانک سرمایه گذاری پوشش نخواهد داد و فعالیت جدید وی چه خواهد بود. این تحلیل‌گر هنوز برای مورگان استنلی کار می‌کند و صرفا تمرکز وی دیگر روی اپل نخواهد بود.

خارج شدن هوبرتی از پیش بینی فعالیت‌های اپل

پوشش اپل برای مورگان استنلی

هوبرتی یک کهنه سرباز برای مورگان استنلی محسوب می‌شود که دو دهه پیش مستقیما از مدرسه بازرگانی به این بانک پیوست. او انواع سهام فناوری از جمله اپل را تجزیه و تحلیل می‌کرد. این تحلیل‌گر مدت‌ها است که نسبت به سازنده آیفون خوش بین رفتار می‌کند. در مقایسه با سایر تحلیل‌گران در این زمینه، هوبرتی سابقه بسیار بهتری در پیش بینی دقیق روندها و درآمدهای شرکت دارد. به‌عنوان مثال، هوبرتی در مورد مک‌های اپل سیلیکون خوش بین بوده و به درستی هم پیش بینی کرده بود که تراشه‌های اول شخص جدید می‌توانند در این بخش تحولاتی را ایجاد کنند. او همچنین، رشد پایدار آیفون را به لطف نسل بعدی استاندارد 5G به‌طور دقیق پیش بینی کرده بود. شما هم می‌توانید نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: سخنرانی اصلی WWDC 2022 نمایشی از نوآوری اپل بود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال