تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
کارشناس نیمه هادی اپل

سامسونگ کارشناس نیمه هادی اپل را استخدام می‌کند

کیم وو پیونگ، کارشناس نیمه هادی اپل، برای راه‌اندازی مرکز بسته بندی پردازنده جدید سامسونگ استخدام شده است. این مرکز بخشی از عملیات گسترده‌تر این شرکت در سیلیکون ولی محسوب می‌شود. به گفته Business Korea، اکنون یک بخش تخصص شیوه‌های بسته بندی را انجام می‌دهد و کیم وو پیونگ هم آن رهبری خواهد کرد. در این زمینه، بسته بندی به موادی اطلاق می‌شود که برای ساخت پردازنده‌ای که آماده نصب در مادربرد دستگاه است، استفاده می‌شود. در این گزارش آمده است که سامسونگ به‌منظور غلبه بر محدودیت‌های فیزیکی نامشخص، بر آنچه که بسته بندی پیشرفته عنوان شده است، تمرکز خواهد داشت.

استخدام کارشناس اپل در سامسونگ

کارشناس نیمه هادی اپل

معلوم نیست که کیم وو پیونگ چه نقشی در اپل داشته است. با این حال، پیش از پیوستن به اپل در سال ۲۰۱۴، او برای هر دو شرکت تگزاس اینسترومنتز و کوالکام کار می‌کرد. اپل و سامسونگ هر دو رقیب و شریکی در صنایع مختلف هستند، اما چنین امری معمول نبوده است که این دو از یکدیگر استخدام کنند. در سال ۲۰۱۸، اپل یک مدیر اجرایی سامسونگ را برای اجرای عملیات خود در کره جنوبی استخدام کرد و در سال ۲۰۱۹ هم فرد دیگری برای رهبری تیم توسعه باتری این شرکت انتخاب شده بود. سامسونگ هم به نو به خود در سال ۲۰۱۳ یکی طرح اپل استور را استخدام کرده و در همان سال یکی از توسعه دهندگان اصلی سیری را به خدمت گرفت. علاقه‌مندان می‌توانند نظرات خود را در زمینه با ما به اشتراک گذارند.

بیشتر بخوانید: سرمایه گذاری فاکسکان روی نیمه‌هادی در هند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *