تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سرویس Apple Store Time Machine

با سرویس Apple Store Time Machine به‌صورت مجازی در فروشگاه اپل چرخ بزنید

چهار اپل استور معروف کمپانی اپل که اتفاقا شامل اولین فروشگاه اپل هم می‌شود، در یک طرح جدید به‌صورت مجازی در اختیار شما بوده و می‌توانید به‌صورت مجازی واردشان شوید. مایکل استیبر قبلا یک نسخه مجازی از یک فروشگاه جدید اپل در برانکس ایجاد کرده بود. حال او این برنامه را برای مک منتشر کرده و امکان گشت و گذار دقیق در چهار فروشگاه اپل را فراهم می‌کند. استیبر در سایت خود این‌طور نوشته است که: «به گذشته سفر کرده و در روز افتتاحیه بزرگ از چهار فروشگاه نمادین اپل بازدید کنید. ماشین زمان اپل استور، مراسم جشن مکان‌ها و محصولاتی است که بیش از بیست سال پیش زندگی ما را شکل داده‌اند».

بازدید از فروشگاه‌های قدیمی اپل

سرویس Apple Store Time Machine

او ادامه داد:‌«این تجربه تعاملی لحظات بیاد ماندنی در تاریخ اپل را با جزئیات دقیق و پر زرق و برق نشان داده و تاریخ را بازسازی خواهند کرد». این چهار فروشگاه متشکل از Tysons Corner در ۱۹ می سال ۲۰۰۱، مرکز خرید استانفورد در ۱۶ اکتبر ۲۰۰۴، فروشگاه خیابان پنجم در ۱۹ می ۲۰۰۶ و همچنین Apple Infinite Loop در ۱۹ سپتامبر ۲۰۱۵  است. در هر کدام از این موارد، کاربران می‌توانند در فروشگاه‌ها قدم زده و ویژگی‌هایی که فراموش کرده‌اند را تماشا کنند. ردیف‌هایی از جعبه‌های نرم‌افزاری هم وجود دارند. حتی در حین حرکت در فروشگاه، استیو جابز هم در هنگام صحبت کردن خواهد بود. هر چهار فروشگاه به زیبایی بازسازی شده و کلیک روی آن‌ها باعث تجدید خاطرات خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اپل سالن های مجازی کنفرانس WWDC را راه‌اندازی کرد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *