تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
مک جدید با تراشه M2

اپل عرضه سه مک جدید با تراشه M2 در برنامه خود دارد

طبق گزارش‌ها، ارجاعات به سه مک جدید مبتنی بر M2، همراه با شناسه مدل و حتی نام کد در کدهای نامشخص اپل یافت شده است. از آن‌جایی که M1 با ورود به مک بوک‌های اخیر کمپانی اپل، مورد تحسین منتقدین قرار گرفت، جای تعجبی ندارد که M2 هم به مک بوک‌های بیشتری راه پیدا کند. با این حال، اکنون یک توسعه دهنده اشاره‌های خاصی هم به مدل‌های M2 منتشر نشده دارد و بسیاری از دستگاه‌های دیگر هم می‌توانند میزبان این تراشه باشند. این توسعه دهنده هنوز اعلام نکرده است که کدام کد مربوط به کدام محصول است. با این حال، اپل گفته است که توسعه مک‌های مجهز به تراشه M1 به پایان رسیده است و همه مدل‌های شایع شده با تراشه M2 روانه بازار خواهد شد.

دستگاه‌های جدید اپل

مک جدید با تراشه M2

در این گزارش آمده است که اسم رمز و شناسه بیش از ۲۰ نوع جدید دیگری از دستگاه‌ها را پیدا کرده است. اطلاعات بیشتری در مورد آیپدها وجود ندارد، اما در میان شایعات اخیر، منابع متعددی گزارش داده‌اند که اپل در حال روی آیپد ۱۴.۱ اینچی است. به‌طور مشابه، شایعات می‌گویند که اپل یک اپل واچ قوی و مقاوم را هم معرفی خواهد کرد. اگرچه، این شایعات ادعا می‌کنند که ساعت فعلی قرار است که قیمت بالاتری هم داشته باشد. شما هم می‌توانید نظرات خود را در این زمینه با ما در میان گذارید. به نظر شما کدام یک از مک بوک‌های فعلی همراه با تراشه‌های جدید نسل دوم اپل سیلیکون آپدیت خواهند شد؟

بیشتر بخوانید: تراشه M2 Pro اپل با فناوری ۳ نانومتری تا اواخر ۲۰۲۲ عرضه می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *