تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
مقایسه کوتاه مک بوک ایر M2 با سرفیس لپ تاپ گو 2

مقایسه کوتاه مک بوک ایر M2 با سرفیس لپ تاپ گو 2

سرفیس لپ تاپ گو جدید یک نوت بوک ویندوزی نازک و سبک با قیمت پایین است و توسط مایکروسافت به‌عنوان رقیبی برای آخرین مک بوک ایر مجهز به تراشه M2 اپل معرفی شده است. ما قصد داریم مقایسه‌ای کوتاه بین این دو داشته باشیم. چند روز قبل از اینکه اپل مک بوک ایر جدید خود معرفی کند، مایکروسافت تصمیم گرفت که کانسپت آرت نوت باریک و قدرتمند خود را معرفی کند. سرفیس لپ تاپ گو همراه با قیمت پایین خود می‌تواند یک رقیب خوب برای مک بوک ایر باشد.

بررسی اجمالی

سرفیس لپ تاپ گو ۲ با قیمت ۶۰۰ دلاری، دقیقا نصف قیمت ۱۲۰۰ دلاری مک بوک ایر ۲۰۲۲ اپل را دارد. این محصول با ابعاد باریک‌تر، کمی هم وزن کمتری نسبت به مک بوک ایر دارد. صفحه نمایش ۱۲.۴ اینچی آن کمی نسبت به صفحه نمایش ۱۳.۶ اینچی مک بوک ایر کوچک‌تر بوده و البته رزولوشن و سطح روشنایی پایین‌تری هم دارد. اپل از تراشه M2 در لپ تاپ خود استفاده کرده و سرفیس لپ تاپ گو ۲ هم تراشه نسل یازدهم اینتل Core i5 را دارد که یقینا حرفی برای گفتن در برابر تراشه اپل نخواهد داشت. تنوع حافظه رم مک بوک ایر هم از ۸ الی ۲۴ گیگابایت بوده و سرفیس لپ تاپ گو ۲ تنها گزینه‌های ۴ و ۸ گیگابایتی را دارد.

مقایسه کوتاه مک بوک ایر M2 با سرفیس لپ تاپ گو 2

در زمینه باتری هم مک بوک ایر با باتری ۵۲.۶ وات ساعتی از جنس لیتیوم پلیمر دارای برتری بوده و می‌تواند ۱۵ ساعت جستجوی وب یا ۱۸ ساعت پخش فیلم را انجام دهد. باتری لپ تاپ سرفیس هم ۴۱ وات ساعتی بوده و بالای ۱۳.۵ ساعت می‌تواند ماندگاری داشته باشد. در زمینه دوربین هم مک بوک ایر با دوربین 1080p برتر ظاهر شده و در برابر دوربین 720p اپل حرف‌های زیادی برای گفتن خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: مقایسه کوتاه مک بوک ایر M2 با مک بوک پرو ۱۳ اینچ

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *