تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بررسی کوتاه مک بوک ایر M2

بررسی کوتاه مک بوک ایر M2

طراحی مجدد مک بوک ایر توسط اپل که پردازنده سیلیکون اپل M2 را در خود جای داده است، آن را به بهترین گزینه برای اکثر افرادی تبدیل می‌کند که می‌خواهند یک مک قابل حمل داشته باشند. مک بوک ایر M2 یک بار دیگر یکی از مک‌های اولیه است که به‌عنوان بخشی از نسل اپل سیلیکون عرضه می‌شود. اپل پس از افزایش هزینه برای M1، دوباره از آن برای M2 استفاده می‌کند. البته این‌بار گویا همه چیز متفاوت خواهد بود. مک بوک ایر جدید با ابعاد ۱۱.۹۷ در ۸.۴۶ در ۰.۴۴ اینچ و قیمت ۱۱۹۹ دلار وارد بازار شده است. صفحه نمایش ۱۳.۶ اینچی آن هم فناوری رتینا استفاده کرده و رزولوشن برابر با ۲۵۶۰ در ۱۶۶۴ پیکسل را دارد.

مشخصات دیگر

بررسی کوتاه مک بوک ایر M2

میزان روشنایی صفحه نمایش ۵۰۰ نیت بوده و اپل از تراشه M2 استفاده کرده است که می‌تواند ۸ یا ۱۰ هسته در بخش پردازنده گرافیکی داشته باشد. حافظه رم دستگاه هم در سه پیکربندی ۸، ۱۶ و ۲۴ گیگابایت در دسترس است. حافظه ذخیره‌سازی هم می‌تواند از بین گزینه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی و همچنین ۱ و ۲ ترابایتی انتخاب شود. این محصول دارای باتری ۵۲.۶ وات ساعتی بوده و از جنس لیتیوم پلیمر تولید شده است. باتری می‌تواند بالای ۱۵ ساعت امکان مرور در فضای وب و همچنین ۱۸ ساعت پخش ویدیو را به همراه داشته باشد. فناوری بلوتوث آن هم از ورژن ۵.۰ بوده و می‌توانید از وای فای ۶.۰ هم برای دریافت بالاترین سرعت استفاده کنید. تاچ آی دی در دستگاه ارائه شده و فناوری FaceTime Hd هم با کیفیت 1080p در اختیار شما خواهد بود.

بیشتر بخوانید: مقایسه کوتاه مک بوک ایر M2 با مک بوک پرو ۱۳ اینچ

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *