تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بازار استریم موزیک بریتانیا

اپل موزیک یک پنجم بازار استریم موزیک بریتانیا را در اختیار دارد

گزارش جدید دولت بریتانیا ادعا می‌کند که اسپاتیفای حدود ۶۰ درصد از بازار استریم موزیک این کشور را در اختیار دارد. آمازون تا ۳۰ درصد و اپل موزیک هم با حدود ۲۰ درصد در جایگاه سوم قرار دارند. یک مطالعه مستقل اخیرا ادعا می‌کند که مشکلات مالی باعث شده است که یک میلیون مشترک بریتانیایی حساب‌های استریم موزیک خود را لغو کنند. اکنون مطالعه جدید دولت بریتانیا هیچ اشاره‌ای به این موضوع ندارد، اما در عوض تلاش می‌کند که بازار کل موزیک در این کشور را بررسی کند. گزارش کامل که به‌عنوان تحقیق و تجزیه و تحلیل صنعت توسط سازمان رقابت و بازار ارائه شده است، خلاصه‌ای است که با ارقام نسبتا گسترده، به این حقیقت اشاره می‌کنند.تغییرات بازار به شکل زیر بوده است:

  • اسپاتیفای از ۵۰ الی ۶۰ درصد سهم بازار
  • آمازون از ۲۰ الی ۳۰ درصد سهم بازار
  • اپل موزیک ۱۰ الی ۲۰ درصد سهم بازار
  • ساندکلاود از ۵ الی ۱۰ درصد سهم بازار
  • دیزر، یوتیوب موزیک و تیدال هر کدام از ۰ الی ۵ درصد سهم بازار

بازار استریم موزیک بریتانیا

وضعیت بازار استریم موزیک

داده‌ها از تجزیه و تحلیل خود CMA از اطلاعات سرویس‌های پخش موزیک به دست آمده‌اند. این درصد ارائه کننده درصدی از کاربران فعال ماهانه بریتانیا است که در دسامبر ۲۰۲۱ ثبت شده بود. اگرچه توضیحی در مورد دلیل ارائه آن در چنین محدوده وسیعی وجود ندارد. CMA همچنین در مورد قیمت‌های خاص سرویس‌های پخش موزیک صحبت نمی‌کند. با این حال، اشاره می‌کند که به‌طور کلی، قیمت ماهانه سرویس پخش موزیک یا رایگان بوده یا به‌صورت واقعی در حال کاهش بوده است. چرا که قیمت‌ها با تورم افزایش نیافته است.

بیشتر بخوانید: اپل موزیک و اسپاتیفای میلیون‌ها مشترک خود را در بریتانیا از دست دادند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *