تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
لوکا ماستری

لوکا ماستری مدیر مالی اپل سهامی به ارزش ۱۶.۹ میلیون دلار را به فروش می‌رساند

لوکا ماستری مدیر ارشد مالی اپل، روز چهارشنبه یک دسته از سهام خود را به قیمت ۱۶.۹ میلیون دلار فروخت. بایگانی SEC نشان می‌دهد که این معامله بر اساس یک برنامه خاص معاملاتی تنظیم شده است. طبق گزارش کمیسیون بورس و اوراق بهادار، ماستری دو فروش سهام اپل را در ۱۷ آگوست انجام داد. یک معامله برای ۶۶۳۹۰ سهم بود که هر سهم قیمت ۱۷۴.۶۶ دلاری داشت. این در حالی است که معامله دوم هم ۳۰۳۴۵ سهم بوده و هر کدام ۱۷۵/۶۰ دلار قیمت داشت. در آن روز مجموعا ۹۶۷۳۵ سهم توسط ماستری فروخته شد و دو روز بعد هم وکیل وی گزارش آن را برای SEC ارسال کرد.

فروش سهام لوکا ماستری در اپل

لوکا ماستری

این فروش به عقیده خیلی از خبرگزاری‌ها، برابر با مقدار زیادی از کل مالکیت ماستری بر سهام اپل است. پس از فروش دوم، ماستری هنوز ۱۱۰۶۷۳ سهم در کارنامه خود دارد که ارزش آن بیش از ۱۸.۹ میلیون دلار با قیمت ۱۷۱.۵۲ دلار برای هر سم است. اگرچه ناظرین بینش‌های متفاوتی هم در این مورد دارند و می‌گوید روشی که این کار انجام شد، مانع از هرگونه تجزیه و تحلیل در مورد نظر ماستری در مورد ثروت آینده شرکت می‌شود. به‌عنوان مدیر مالی، ماستری سهمی بالاتر از حد مجاز در اپل داشت و یک طرح معاملاتی را مدت‌ها قبل از فروش واقعی تنظیم کرده بود. این پرونده بیان می‌کند که طرح معاملاتی در ۱۶ نوامبر ۲۰۲۰ تصویب شده و در ۲۶ فوریه ۲۰۲۱ هم اصلاح شده بود.

بیشتر بخوانید: بیش از ۳۰ میلیون اشتراک پولی در سال ۲۰۲۲ به اپل اضافه شده است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون ۱۴، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *