تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938

آموزش استفاده از Universal Control برای افزایش جلسه مطالعه

اگر دانش‌آموز هستید و هم مک و هم آی‌پد دارید، می‌توانید با Universal Control زمان کلاس و بازبینی را بسیار سازنده‌تر کنید. در اینجا نحوه استفاده از این ویژگی آورده شده است. شارژ کردن جلسات مطالعه و بازی با Universal Control آسان است، که به شما امکان می دهد دستگاه های iPad و Mac خود را با انعطاف بیشتری کنترل کنید.

Universal Control چیست؟

Universal Control به شما امکان می دهد از یک مجموعه صفحه کلید و ماوس برای کنترل حداکثر سه دستگاه iPad و Mac مجاور استفاده کنید. این را نباید با Sidecar اشتباه گرفت، که iPad شما را به یک صفحه نمایش خارجی برای مک شما تبدیل می کند. iPad با تمام فایل‌ها و داده‌های شما در iPadOS روی صفحه نمایش معمولی خود باقی می‌ماند. Universal Control به شما این امکان را می دهد که از راه دور کنترل iPad خود را با صفحه کلید و ماوس مک و بالعکس در دست بگیرید.

تمام کارهایی که در حال حاضر روی دستگاه‌هایتان باز هستند، مختل نمی‌شوند و دست‌هایتان هرگز نباید کنترل‌ها را ترک کنند. بنابراین، اگر در حالی که یک کلاس زوم در مک اصلی در حال برگزاری است، در iPad در کنار خود مواد مطالعه باز دارید، می‌توانید از صفحه‌کلید برای شرکت در بحث‌ها استفاده کنید، در حالی که از ماوس برای انتخاب صفحات دیگر یادداشت‌های خود استفاده می‌کنید.

نحوه تغییر تنظیمات Universal Control در مک

  • در Mac خود، System Preferences را اجرا کنید.
  • روی Displays کلیک کنید. Mac تنظیمات شناسایی شده را به شما نشان می دهد، اما می توانید با کشیدن صفحه نمایش، تنظیمات را تغییر دهید. برای تنظیم آی‌پد به‌منظور انعکاس مک، کلید Option را نگه دارید و صفحه iPad را روی مک بکشید.
  • برای پیکربندی تنظیمات مربوط به Universal Control، روی Universal Control کلیک کنید.
  • پس از اتمام، روی Done کلیک کنید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *