تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تقاضا برای آیفون 14

تقاضا برای آیفون 14 به‌شدت به سمت مدل‌های Pro خواهد بود

تحلیل‌گران ودباش معتقدند که زنجیره تامین اپل برای عرضه آیفون ۱۴ در موقعیتی قوی قرار دارد و انتظار می‌رود که میانگین قیمت فروش از طریق مصرف کنندگان به سمت مدل‌های پرو سوق پیدا کند. به گفته تحلیل‌گرانی مانند ودباش و دنی ایوز، عرضه آیفون ۱۴ در ۱۶ شهریور ماه، یک دستاورد عظیم برای اپل و مدیریت آن خواهد بود. پس از مشکلات زنجیره تامین و کمرنگ شد کووید ۱۹، تصور می‌شود که اپل سفارش اولیه ۹۰ میلیون دستگاه آیفون ۱۴ را حفظ خواهد کرد که با آیفون ۱۳ در یک سطح قرار می‌گیرد. ودباش تخمین می‌زند که تقاضای زیادی برای عرضه آیفون وجود خواهد داشت، به‌طوری که ۲۴۰ میلیون نفر از ۱ میلیارد کاربر آیفون در سراسر جهان، پس از ۳.۵ سال گوشی‌های آیفون خود را به‌روز می‌کنند.

تقاضا برای آیفون ۱۴

تقاضا برای آیفون 14

چنین کاربرانی یقینا ارتقا به جدیدترین گوشی‌های آیفون را انتخاب می‌کنند. در یادداشت منتشر شده آمده است که: «به‌ویژه، ما معتقد هستیم که اپل منتظر تغییر ترکیبی سنگین دیگری از آیفون پرو و پرو مکس است که برای ASP هایی که در سال مالی ۲۰۲۳ حضور دارند، روند مثبتی خواهد داشت. با توجه به شایعات مبنی بر اینکه آپدیت آیفون ۱۴ در مقایسه با مشخصات بزرگ‌تر آیفون ۱۴ پرو بسیار جزئی خواهد بود، این موضوع می‌تواند قابل توجیه باشد». اگرچه، قیمت گذاری برای آیفون ۱۴ ثابت باقی خواهد ماند و ودباش فکر می‌کند که آیفون ۱۴ پرو و پرو مکس با ۱۰۰ دلار افزایش قیمت مواجه می‌شوند. این گوشی‌ها دوربین ۴۸ مگاپیکسلی و تراشه A16 خواهند داشت.

بیشتر بخوانید: تقاضا برای آیفون ۱۴ در چین بسیار بیشتر از آیفون ۱۳ خواهد بود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون ۱۴، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *