تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اپل واچ 8

اپل واچ 8 احتمالا با رنگ جدید قرمز عرضه خواهد شد

شایعه جدیدی که روز سه‌شنبه منتشر شده بود، ادعا می‌کند که اپل واچ سری ۸ دارای رنگ جدید Red (Product) خواهد بود. این در حالی است که اگر این‌طور نباشد، رنگ‌هایی مشابه با اپل واچ  سری ۷ را خواهیم داشت. همچنین ادعا شده است که این رنگ تنها یک‌بار به اپل واچ سری ۸ می‌آید. انتظار داریم که علاوه بر این، اندازه بدنه ۴۱ و ۵۵ میلی‌متری را که اپل سری ۷ معرفی کرده بود را باز هم داشته باشیم. اندازه ۵۵ میلی‌متری احتمالا به اپل واچ سری ۸ پرو اشاره می‌کند که با اندازه بزرگ‌تری منتشر خواهد شد. جالب است بدانید که شایعات به این هم اشاره می‌کنند که اپل قرار است چسب بیشتری در زیر زبانه کشش روی جعبه‌های نسخه قرمز داشته باشد.

رنگ جدید اپل واچ سری ۸

اپل واچ 8

هدف از این کار این است که وضوح جعبه دستگاه بیشتر شود و به‌طور بالقوه هم یک شاخص برای افرادی خواهد بود که دستگاه‌های دست دوم را خریداری می‌کنند. آخرین جزئیات در مورد اپل واچ‌های جدید منتشر می‌شود و با نزدیک شدن به موعد انتشار می‌توانیم شایعات دیگری را هم داشته باشید. گویا در کنار اپل واچ ۸ پرو یک اپل واچ دیگر هم در رویداد Far Out خواهیم داشت که در ۱۶ شهریور می‌توانیم منتظر آن باشیم. گویا این مدل جدید اپل واچ جدید SE بوده و احتمالا ابعاد بزرگ‌تری از اپل واچ قدیمی خواهد داشت و شایعات دیگر هم می‌گویند که باندهای جدیدی هم خواهیم داشت که البته با مدل‌های قبلی سازگار نخواهند بود.

بیشتر بخوانید: سنسور دمای بدن به اپل واچ ۸ اضافه می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون ۱۴، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *