تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تمام مدل های آیفون 14

تمام مدل های آیفون 14 احتمالا دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهند بود

پیش از رونمایی اپل از سری آیفون ۱۴، یک پوستر در شبکه‌های اجتماعی ادعا می‌کند که عکس‌هایی از بسته بندی‌های مربوط به این سری دارد و معتقد است که همه مدل‌ها دارای ۶ گیگابایت حافظه رم خواهند بود. پیش از این هم شایع شده بود که تمامی مدل‌های آیفون ۱۴ دارای حافظه رم ۶ گیگابایتی خواهند بود. خواه گزارش‌های قبلی درست باشد یا خیر، به احتمال زیاد ادعای جدید مطرح شده که روز سه شنبه به دست علاقه‌مندان رسید، یک ماکت جعلی از آیفون ۱۴ است. در ابتدا یک رسانه اجتماعی چینی به‌نام ویبو گزارش داد که عکس اصلی لو رفته یک تصویر فتوشاپی بسیار ضعیف است.

حافظه رم آیفون ۱۴

تمام مدل های آیفون 14

این احتمال وجود دارد که افشا کننده اصلی عکسی را از پشت بسته بندی روی یکی از قسمت‌های جلویی قرار داده است، اما قاب‌های گوشه بالایی نیز جعلی به نظر می‌رسد. همان‌طور که کاربر انتشار کننده این موضوع را مطرح می‌کند، مشخصات در عکس دوم با متن جزئیات بسته بندی غیر قابل درک هستند. به‌طور خاص، مشخصات ذکر شده در واقع همان‌طور افشاگران هم می‌گویند، به ۶ گیگابایتی بودن حافظه رم اشاره‌ای ندارند و عبارت 6G در آن‌ها ثبت شده است. به‌علاوه، جزئیات مختلفی از مدل آیفون ۱۴ هم در آن ذکر شده است و بیشتر احتمال دارد که عکس اولیه مربوط به آیفون ۱۴ پرو باشد. این اتفاقات غیرمعمول نیست که عکس‌هایی از بسته‌بندی آیفون، قبل از رویداد معرفی فاش شود. اما این پوستر احتمالا جعلی است.

بیشتر بخوانید: اپل تامین کننده جدیدی برای تولید حافظه فلش آیفون پیدا کرده است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو مکس، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *