تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
رقیق کننده خون

اپل واچ سبب کاهش استفاده از رقیق کننده خون توسط بیماران شده است

اپل واچ به‌عنوان بخشی از یک مطالعه برای تعیین اینکه آیا می‌توان از استفاده از رقیق کننده‌های خون گران قیمت را برای جلوگیری از سکته مغزی ناشی از فیبریلاسیون دهلیزی استفاده می‌شود کاهش داد، استفاده می‌شود. این مطالعه هفت ساله که ۳۷ میلیون دلار بودجه از موسسی ملی قلب، ریه و خون تامین کرده است، با هدف مقابله با استفاده از رقیق کننده‌های خون توسط بیماران مبتلا به فیبریلاسیون دهلیزی انجام شده است. تصویر می‌شود که بین ۲.۵ الی ۵ میلیون نفر در آمریکا به این بیماری مبتلا باشند و به‌طور بالقوه می‌تواند سکته مغزی، نارسایی قلبی و مرگ را برای‌شان به ارمغان داشته باشد.

اپل واچ و نقش آن در سلامتی

رقیق کننده خون

رقیق کننده‌ای خون روش رایج درمانی است، اما می‌تواند باعث مشکلاتی از جمله خونریزی خطرناک شود. استفاده مداوم از رقیق کننده‌های خون می‌تواند به خودی خود یک خطر برای سلامتی داشته و همچنین گران قیمت باشد. بنابراین، کاهش استفاده از آن‌ها می‌تواند به کاهش هزینه‌های بیماران و همچنین نجات آن‌ها کمک کند. یک مطالعه هفت ساله با همکاری انجمن قلب آمریکا تلاش خواهد کرد که با نظارت روی قلب بیماران، از اپل واچ برای انجام این کار استفاده کند. اپل واچ دارای نوار قلب و تعدادی اعلان‌های مربوط به قلب است که تشخیص ضربان نامنظم قلب را می‌تواند انجام دهد. این مطالعه قصد دارد که از این دستگاه استفاده کند. شما هم می‌توانید نظرات خود را با ما در میان گذارید.

بیشتر بخوانید: اپل واچ همچنان به بازار رو به رشد جهانی ساعت های هوشمند مسلط است

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون ۱۴، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *