تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
پرفروش ترین گوشی چین

آیفون اپل تبدیل به پرفروش ترین گوشی چین شد

تاریخ فروش جدید از سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ نشان می‌دهد که آیفون اپل همچنان پرفروش‌ترین گوشی هوشمند در چین بوده و رقیب محلی آن‌ها یعنی ویوو هم رتبه دوم را از سامسونگ گرفته است. آیفون همواره محبوب‌ترین گوشی هوشمند در چین بوده است و نیمی از گوشی‌های هوشمند فروخته شده در جشنواره ۶.۱۸ این کشور هم متعلق به اپل بوده است. اکنون هم گزارش جدید کانتر پوینت ادعا می‌کند که اپل این برتری قوی را حفظ کرده است، اما رقبای محلی فهرست ده فروشنده برتر را در این کشور تغییر می‌دهند. منگمنگ ژانگ تحلیل‌گر کانتر پوینت می‌گوید: «اپل در بخش گوشی‌های ۱۰۰۰ دلاری و بالاتر عملکرد خوبی داشت و ۱۴۷ درصد افزایش سالانه را ثبت کرد».

فروش بالای آیفون اپل در چین

پرفروش ترین گوشی چین

او ادامه داد: «این در حالی است که سامسونگ نیز ۱۳۳ درصد در سال گذشته رشد داشته است. هر دوی این برندها از کاوش فروش هواوی و تغییر روند خرید به سمت گوشی‌های پرمیوم در چین سود برده‌اند. با ای حال، با هدایت موفقیت سری گوشی‌های Vivo، این کمپانی رشد ۵۰۴ درصدی را در بخش گوشی‌های گران قیمت ثبت کرد. سری Vivo X کاملا طراحی و عملکرد را برای این بخش ترکیب کرده و همین موضوع به این کمپانی کمک کرد تا در کانال‌های آنلاین عملکرد بسیار خوبی داشته باشد». در مقایسه سه ماهه دوم سال ۲۰۲۲ با مدت مشابه سال قبل، اپل از ۴۳ درصد سهم بازار به ۴۸ درصد رسیده است. حتی با وجود رشد واحد فروش، سامسونگ شاهد کاهش سهم خود از ۱۹ درصد به ۱۱ درصد بوده است.

بیشتر بخوانید: بازار گوشی‌های هوشمند چین با افزایش جایگاه اپل به شدت سقوط کرد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون ۱۴، آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *