تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سیستم اشتراکی آیفون اپل

سیستم اشتراکی آیفون اپل احتمالا در سال ۲۰۲۲ راه‌اندازی می‌شود

بسته اشتراک ماهانه آیفون اپل هنوز هم احتمال انتشار دارد و با بسته‌ای که سخت افزار و خدماتی مانند Apple One را ترکیب می‌کند، به‌زودی راه‌اندازی خواهد شد. اشتراک سخت افزاری به مشتریان این امکان را خواهد داد که آیفون و سایر سرویس‌های اپل را با هزینه ماهانه خریداری کنند. مدت زمانی هم است که شایعات این سرویس به گوش می‌رسد. طبق یک گزارش، اپل فرصتی برای معرفی چنین سرویسی در جریان رویداد آیفون ۱۴ خود داشت و ممکن است که همچنان در هفته‌های آینده شاهد انتشار این قابلیت باشیم. بر اساس خبری که مارک گورمن منتشر کرده است، تصویر می‌شود که اپل به‌طور فعال این سرویس را آزمایش می‌کند.

قابلیت اشتراکی اپل

سیستم اشتراکی آیفون اپل

گورمن می‌گوید که این سرویس احتمالا در اواخر امسال یا سال آینده راه‌اندازی خواهد شد. اشتراک پیشنهادی در طول رویداد آیفون به منظور کاهش پیچیدگی روز راه‌اندازی، اعلام رسمی نشده است؛ چرا که این یک روش کاملا جدید برای خرید آیفون است. با توجه به انتظار یک رویداد در ماه اکتبر برای عرضه آیپد و مک، ممکن است که اپل از این رویداد برای راه‌اندازی سیستم اشتراکی خود استفاده کند. اپل در حال حاضر یک سری راه مستقیم به مشتریان خود نشان داده است که می‌توانند پرچم‌داران این شرکت را دریافت کنند. از جمله این موارد می‌توانیم به برنامه‌های اقساطی، Apple Card و موارد مشابه دیگر اشاره کنیم. مشتریان با کمک این سرویس‌ها می‌توانند فقط بخشی از هزینه را پرداخت کرده و خدمات بیشتری دریافت کنند.

بیشتر بخوانید: مدل اشتراکی می‌تواند ارزش بازار ۳ تریلیون دلاری اپل را افزایش دهد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *