تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
شبکه گلوبال استار

اپل ۸۵ درصد از شبکه گلوبال استار را برای تماس‌های اضطراری تصاحب می‌کند

یک پرونده SEC از گلوبال استار نشان می‌دهد که اپل قصد دارد از ۸۵ درصد ظرفیت شبکه فعلی و آینده برای ارائه خدمات خود به مشتریان آیفون ۱۴ استفاده کند و هزینه ارتقا ماهواره‌های آینده هم پرداخت خواهد شد. تمام خانواده آیفون ۱۴ دارای یک ویژگی کاملا جدید به‌نام Emergency SOS از طریق ماهواره خواهند بود. بایگانی فرم K-8 که در ۷ سپتامبر ۲۰۲۲ از کمیسیون بورس و اوراق بهادار منتشر شد، نشان می‌دهد که اپل چقدر از ظرفیت گلوبال استار با نرخ ۸۵ درصد استفاده خواهد کرد. گلوبال استار از همه منابع، از جمله پرسنل، نرم افزار، ماهواره، گیت‌ها، طیف ماهواره‌ای و حقوق نظارتی لازم برای مشارکت استفاده خواهد کرد.

برنامه‌های اپل برای تماس اضطراری

شبکه گلوبال استار

علاوه بر این، اپل ۹۵ درصد از هزینه‌های سرمایه‌ای گلوبال استار را برای رشد و حفظ شبکه ماهواره‌ای خود تامین خواهد کرد. اپل همچنین برخی از هزینه‌های وام گلوبال استار مربوط به ماهواره‌های جدید و سایر هزینه‌های تایید شده را در صورت لزوم پوشش خواهد داد. تماس ضروری از طریق ماهواره از نرم افزار و قطعات سخت افزاری سفارشی موجود در سری آیفون ۱۴ استفاده می‌کند. هنگامی که فردی در شرایط اضطراری قرار بگیرد و خارج از محدوده تلفن همراه و وای فای باشد، گزینه‌ای در گوشی به او اجازه می‌دهد که مستقیما به ماهواره گلوبال استار متصل شود. اشلی ویلیامز، مدیر مدل سازی و شبیه سازی ماهواره در اپل می‌گوید: «برخلاف برج‌های سلولی ثابت، ماهواره‌های ارتباطی صدها مایل بالاتر از زمین قرار دارند و باید دید واضحی در آسمان برای اتصال وجود داشته باشد».

بیشتر بخوانید: سیستم SOS اضطراری آیفون جان یک اسنوبرد سوار را نجات داد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

برای خرید اقساطی آیفون 14 پلاس، آیفون 14 پرو، آیفون 14 پرو مکس، اپل واچ اولترا و اپل واچ 8 کلیک کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *