تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بتای دهم macOS Ventura

اپل بتای دهم macOS Ventura را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

اپل به‌روزرسانی جدید macOS Ventura را منتشر کرده است و می‌توانید دهمین نسخه از سیستم عامل را به‌عنوان یک توسعه دهنده از مرکز توسعه دهنده اپل دریافت کنید. جدیدترین نسخه‌ها تنها برای ثبت کنندگان در این طرح قابل استفاده است و البته افرادی که قبلا یک نسخه بتا نصب کرده باشند هم می‌توانند این نسخه را تست کنند. نسخه‌های بتا عمومی هم معمولا اندکی پس از نسخه‌های توسعه دهنده منتشر می‌شوند و از طریق وب سایت برنامه نرم افزار اپل قابل دانلود هستند. انتظار داریم که نسخه‌های عمومی نهایی مک او اس ونتورا در ماه اکتبر روانه بازار شوند.

ویژگی‌های جدید

بتای دهم macOS Ventura

ویژگی‌های جدیدی که در مک او اس ونتورا ارائه خواهند شد، شامل Stage Manager برای مدیریت برنامه و انجام چند تسک به‌صورت همزمان هستند. کپشن‌های مربوط به ویدیو لایو در کنار تغییراتی برای Finder و System را هم داریم. به‌روزرسانی‌های جدیدی را هم برای اسپات لایت، Camera و همچنین Passkeys خواهیم داشت. برنامه‌های Messages، Photos و سافاری هم به نسخه‌های جدید ارتقا یافته‌اند. ما همچنین توصیه می‌کنیم که از نصب و استفاده از این نسخه‌ها جلوگیری کنید. نسخه‌های بتا به راحتی می‌توانند مشکلات جبران ناپذیری را برای دستگاه‌های شما ایجاد کنند. بنابراین، ما توصیه می‌کنیم که حتما از یک دستگاه غیر ضروری یا ثانویه برای نصب نسخه‌های ثانویه استفاده کنید. در هنگام نصب هم از داده‌های شخصی خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و اطمینان حاصل کنید که در صورت بروز مشکل، می‌توانید از داده‌های خود محافظت کنید.

بیشتر بخوانید: اپل بتای هفتم macOS Ventura را برای توسعه دهندگان منتشر کرد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *