تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
پشتیبانی شبکه 5G در هند

اپل برای پشتیبانی شبکه 5G در هند با Airtel ملاقات می‌کند

صاحبان آیفون‌های مجهز به 5G در Bharti Airtel هند ممکن است بتوانند قبل از پایان سال ۲۰۲۲ از اتصال سلولار پرسرعت استفاده کنند. چرا که مدیران اپل و اپراتورها در هند عرضه خدمات 5G را در این کشور از اول اکتبر آغاز کرده‌اند. این خدمات در هشت شهر بزرگ هند در دسترس قرار گرفته است، اما نمی‌توانید تا زمانی که وضعیت تغییر کند، از این سرویس با آیفون استفاده کنید. به گزارش اکونومیک تایمز، گفته می‌شود که مدیران ایرتل آماده می‌شوند تا ظرف چند روز با همتایان اپل درباره آپدیت نرم افزاری صحبت کنند. بر اساس گزارش‌ها، بحث‌ها درباره دلایل تاخیر و زمان بندی به روزرسانی نرم افزار اپل که پشتیبانی از 5G را ممکن می‌کند، بررسی شوند.

5G در هند

پشتیبانی شبکه 5G در هند

منابع می‌گویند که اپل یک دوره آزمایش و اعتبارسنجی گوشی‌های هوشمند خود را در شبکه‌های این کشور انجام داده است که قبل از ارائه رسمی پشتیبانی انجام می‌دهد. یک منبع هم ادعا می‌کند که اپل ممکن است تا دسامبر آپدیت پشتیبانی از 5G را برای مدل‌های پشتیبانی شده آیفون عرضه کند. گفته می‌شود که اپل در حال حاضر در حال تست مدل‌های مجهز به 5G در شبکه‌های 5G Airtel و Reliance Jio است. در هنگام راه‌اندازی پوشش 5G، تعداد زیادی از تلفن‌های هوشمند اندرویدی 5G توانستند از شبکه 5G پلاس ایرتل استفاده کنند. با این حال، با اینکه شبکه 5G Reliance Jio عملیاتی است، دستگاه‌های پشتیبانی شده کمتری دارد و همچنین برای فعال کردن پشتیبانی هم نیاز به آپدیت نرم افزاری دارد.

بیشتر بخوانید: هند به‌زودی در آیفون از فناوری ۵G استفاده می‌کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *