تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
macOS برای آیپد پرو M2

اپل در حال تست macOS برای آیپد پرو M2 است

یک افشاگر ادعا کرده است که اپل در حال کار روی نسخه‌ای از مک او اس انحصاری برای آیپد پرو مجهز به M2 است و انتظار می‌رود که در سال ۲۰۲۳ شاهد عرضه آن باشیم. یکی از شکایات اصلی در مورد آیپد، عدم پشتیبانی از نرم افزار کلاس دسکتاپی است. تماس‌های دائمی از اپل برای پورت، نه‌تنها برای برنامه Final Cut Pro، بلکه برای نسخه کامل مک او اس به آیپد هم وجود داشته است. ماجین بو از یکی از منابع خود این‌طور گفته است که اپل در حال کار روی نسخه کوچک‌تر مک او اس به‌طور انحصاری برای آیپد پرو M2 است. گفته می‌شود که اسم رمز آن هم مندوکینو بوده و با نام macOS 14 در سال ۲۰۲۳ عرضه خواهد شد.

سیستم‌عامل جدید

macOS برای آیپد پرو M2

تست با رابط کاربری مک او اس انجام می‌شود که ۲۵ درصد بزرگ‌تر است. بنابراین این سیستم برای لمس مناسب خواهد بود. با این حال، برنامه‌هایی که روی این محصول اجرا می‌شوند، همچنان نسخه‌های بهینه شده برای آیپد خواهند بود و مستقیما به مک او اس مربوط نمی‌شوند. مشخص نیست که چرا اپل آیپد را در نیم مرحله مانند این به رابط مک او اس منتقل می‌کند. کسانی که به دنبال ارائه مک او اس در آیپد هستند، این نسخه را بیشتر برای نوع نرم افزار طلب می‌کنند تا اینکه برای رابط کاربری آن باشد. شایعات مربوط به تست نرم افزار را همیشه باید با چشم تردید نگاه کنید. چرا که جزئیات کمی ارائه می‌شود و امکان درست بودشان می‌تواند پایین باشد.

بیشتر بخوانید: آیپد پرو ۲۰۲۴ همراه با صفحه نمایش OLED عرضه می‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *