تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آپید پلاستیکی

گویا همچنان قرار نیست یک آپید پلاستیکی در آینده ساخته شود

گزارشی ادعا می‌کند که یک پروژه داخلی اپل برای ایجاد یک آیپد ارزان‌تر که شامل صفحه کلید در جعبه باشد، وجود داشت؛ اما خیلی زود بیخیال آن شده‌اند. از آن‌جایی که جدیدترین آیپد اپل تاثیر عجیبی در جذاب‌تر نشان دادن مدل سال گذشته داشته است، گزارش جدیدی ادعا می‌کند که می‌توانستیم دستگاه‌های متفاوتی را شاهد باشیم. مارک گورمن از بلومبرگ می‌گوید که اپل در نظر داشت آیپدی بسازد که قیمت کمتری داشته باشد، اگرچه او هیچ نشانه‌ای از زمان این اتفاق ارائه نمی‌دهد. گورمن با اظهار اینکه یک آیپد پلاس مجهز به مجیک کیبورد فولیو ۷۰۰ دلار قیمت دارد، استدلال کرد که این قیمت‌گذاری از عهده هر دانش آموزی خارج است.

آیپدهای جدید

آپید پلاستیکی

مارک گورمن می‌نویسد: «به همین دلیل است که اپل در داخل به فکر عرضه آیپدی است که با پشتی پلاستیکی و صفحه کلید پلاستیکی همراه باشد و با همدیگر در جعبه تنها ۵۰۰ دلار قیمت داشته باشند». این ایده ظاهرا کنار گذاشته شد، اما این احتمالا تنها امید واقعی اپل برای ارائه کروم بوک‌ها در اکثر مدارس بوده است. گورمن جزئیات بیشتری ندارد. با این حال، در حالی که اپل احتمالا تصمیم به خرید یک بسته کیبورد و آیپد ۵۰۰ دلاری گرفته بود، اما در واقع تنها توانست یک مجموعه ۵۰۸ دلاری را ایجاد کند. آیپد نسل نهم ۲۰۲۱ هم که استقبال خوبی از آن شد، همچنان توسط اپل با قیمت ۳۲۹ دلار فروخته می‌شود و با صفحه کلید هوشمند سازگار است و خرید جداگانه با قیمت ۱۷۹ دلار انجام می‌شود.

بیشتر بخوانید: اولین اپل پنسل با پورت USB-C آیپد پرو همگام سازی نمی‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *