تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سه ماهه چهارم 2022

اپل ۹۰.۱۵ میلیارد دلار در سه ماهه چهارم 2022 کسب کرد

بر اساس نتایج منتشر شده طی روز پنجشنبه، اپل در فصل چهارم مالی سال ۲۰۲۲ میزان ۹۰.۱۵ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. اپل طی روز پنجشنبه و قبل از کنفرانس سه ماهه خود با سرمایه گذاران و تحلیل گران، گزارشی از درآمد سه ماهه اخیر خود منتشر کرد. سه ماهه برای دوره سه ماهه منتهی به سپتامبر سود هر سهم را ۱.۲۹ دلار گزارش کرد. درآمد حاصل از آیفون در این سه ماهه به ۴۲.۶ میلیارد دلار رسید. درآمد اپل آیپد به میزان ۷.۱۷ میلیارد دلار رسیده و درآمد مک هم ۱۱.۵ میلیارد دلار بوده است. سرویس‌های قابل اعتماد اپل هم شاهد رشد مداوم بوده و به ۱۹.۱۸ میلیارد دلار رسید. لوازم پوشیدنی، خانه و لوازم جانبی هم درآمد ۹.۶۵ میلیارد دلاری داشته است.

درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ اپل

سه ماهه چهارم 2022

محصولات جدیدی که در این سه ماهه تاثیر گذار بوده‌اند، شامل مک بوک پرو M2 و همچنین مک بوک ایر M2 است که به ترتیب در ماه ژوئن و جولای روانه بازار شدند. اپل تعدادی مدل محبوب از جمله آیفون ۱۴ را هم در این سه ماهه روانه بازار کرده و شاهد رونمایی از اپل واچ سری ۸، نسل دوم اپل واچ SE و اپل واچ اولترا بوده‌ایم. برای اینکه آن‌ها تاثیر زیادی روی نتایج سه ماهه اخیر داشته باشند، کمی دیر شده بود. با این حال، آن‌ها می‌توانند بیشترین تاثیر خود را روی ثروت اپل در نتایج سه ماهه ابتدای ۲۰۲۳ داشته باشند که معمولا همه ساله اپل از فروش تعطیلات رسمی سود می‌برد و باید منتظر خبرهای جدیدی باشیم که در سه ماهه آینده به گوش می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اپل درآمد سه ماهه چهارم ۲۰۲۲ را ماه آینده اعلام می‌کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *