تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
شارژ بهینه اپل واچ

شارژ بهینه اپل واچ در آپدیت watchOS 9 فراهم شد

اپل واچ‌هایی که دارای سیستم‌عامل watchOS 9 هستند، می‌توانند با هوش مصنوعی از عادت‌های شارژ کاربران یاد گرفته و روند پیر شدن باتری را کندتر کنند. این شبیه به ویژگی موجود در آیفون است که Optimized Battery Charging نام دارد. سلامت باتری یکی از نگرانی‌های فزاینده در میان کاربران اپل است. بنابراین این شرکت اقداماتی را برای اطمینان از عدم کاهش ماندگاری باتری‌های دستگاه به کار گرفته است. یکی از این ویژگی‌ها در watchOS 9 اضافه شده است که بهینه سازی شارژ باتری نام دارد. مانند نسخه آیفون این ویژگی، عادت شارژ کاربر یاد گرفته شده و تعیین می‌کند که چه زمانی بهتر است باتری تا ۱۰۰ درصد پر شود.

شارژ بهینه برای اپل واچ

شارژ بهینه اپل واچ

در غیر این صورت، باتری فورا ۱۰۰ درصد شارژ خواهد شد و سپس در تمام مدتی که روی شارژر باقی می‌ماند، همچنان روی ۱۰۰ باقی خواهد ماند. این ویژگی معمولا زمانی فعال می‌شود که دستگاه تشخیص دهد برای شارژ شبانه روی یک شارژر قرار گرفته است. اپل واچ با سرعت کامل تا ۸۰ درصد شارژ می‌شود و سپس در همان موقعیت شناور خواهد ماند تا زمانی که کاربر اپل واچ را از روی شارژر بردارد. در نهایت با سرعت کامل تا ۱۰۰ درصد شارژ جلو خواهد رفت. به حداقل رساندن زمان شناور ماندن باتری در ۱۰۰ درصد می‌تواند به افزایش سلامت باتری کمک کند. با این حال، این ویژگی از آن‌جایی که بدون خطا هم نیست، همیشه قرار نیست که خوب کار کند. برای مثال، اگر کاربر زودتر از حد انتظار بیدار شود، ممکن است که باتری کاملا شارژ نشده باشد.

بیشتر بخوانید: سیستم عامل watchOS 9.1 و tvOS 16.1 با رفع باگ منتشر شد

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *