تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تولید آزمایشی آیفون 15

اپل تولید آزمایشی آیفون 15 را در چین آغاز کرده است

زنجیره تامین اپل در حال آماده سازی مراحل اولیه خود برای تولید آیفون ۱۵ است و گفته می‌شود که تولید آزمایشی مدل‌های ۲۰۲۳ در چین آغاز شده است. هر چند، ممکن است که تغییراتی هم به نفع تولید در هند داشته باشیم. تولید دستگاه‌های رده بالا و محبوب مانند آیفون نیاز به برنامه ریزی و آماده سازی شدید دارد. به‌عنوان بخشی از نسخه‌های ۲۰۲۳، به نظر می‌رسد که اپل با پیاده سازی یک نسخه آزمایشی اولیه، خود را برای تولید انبوه آماده می‌کند. طبق گزارش UDN، کارخانه شنژن گوانلان چین در حال ورود به فرایند معرفی محصول جدید است که برای صادر شدن اجازه به شرکای مونتاژ و زنجیره تامین برای بررسی نحوه ساخت مدل‌های جدید آیفون اپل استفاده می‌شود.

آماده‌سازی برای تولید آیفون ۱۵ در چین

تولید آزمایشی آیفون 15

این پروسه معمولا در سه ماهه اول سال رخ می‌دهد. فرایند NPI اهمیت زیادی دارد، چرا که تولید دنباله برای ایجاد صورت حساب مواد، ماشین آلات آزمایشی مورد استفاده در تولید، ایجاد یک فرایند نظارت روی کیفیت و یافتن هر گونه مشکل بالقوه‌ای که می‌تواند روی کل تولید اثر بگذارد، اهمیت خواهد داشت. در یک حرکت غیر معمول در این فرایند، اپل تلاش می‌کند که فاصله زمانی را در تولید انبوه کشور هند در مقایسه با چین کاهش دهد. تاخیر معمول به این معنی است که تاسیسات هندی شش تا نه ماه پس از چین، تولید مدل‌های جدید را آغاز خواهند کرد. برنامه در نهایت این است که زمان تولید به چند هفته کاهش پیدا کند.

بیشتر بخوانید: سری آیفون ۱۵ پرو می‌تواند از کسی تیتانیومی و حافظه رم ۸ گیگ پشتیبانی کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال