تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
دانلود از پینترست

دانلود از پینترست؛ راهنمای جامع دانلود کردن محتوا از پینترست

احتمالاً شما هم در زمینه برنامه پینترست اطلاعاتی به دست آورده باشید و یا چیزهایی به گوشتان خورده باشد. پینترست یکی از برنامه‌هایی است که در سال‌های اخیر بسیار محبوب و ترند شده است. به این صورت که شما شاید تصاویر، فیلم‌ها و یا محتوای این برنامه را در دیگر شبکه‌های اجتماعی مشاهده کرده باشد. برای استفاده از محتوای پینترست شما باید بتوانید محتوای آن را دانلود کنید. از این رو در این قسمت از مجله بازرگانی سیب قرار است به بررسی نحوه دانلود از پینترست بپردازیم.

شبکه اجتماعی پینترست

بیشتر بخوانید: بهترین روش های دانلود از اینستاگرام و معرفی دانلودر های اینستاگرام

شبکه اجتماعی پینترست

بهتر است قبل از این‌که به بررسی نحوه دانلود از پینترست بپردازیم، در مورد شبکه اجتماعی پینترست اطلاعاتی به دست آوریم. پینترست یک شبکه اجتماعی است که از کنار هم قرار گرفتن دو کلمه Pin به معنای پونز و Interest به معنای علاقه‌مندی ساخته شده است. در واقع پینترست یک شبکه اجتماعی تشکیل شده از قسمت‌ها و موضوعات مختلف است که تصاویر، ویدئو و محتواهای جذاب و زیبای دیگری به آن‌ها پونز یا متصل شده است. معمولاً افراد برای گرفتن ایده و دیدن نظرات جالب و جذاب به سراغ پینترست می‌روند و امکان ندارد که بدون گرفتن ایده‌ای خاص از آن بیرون بیایند. جالب است بدانید که شما می‌توانید محتوای دیگران را در پینترست لایک کنید و در صورتی که محتوایی را پسندیدید، برای دیدن محتوای بیشتر در آن زمینه، محتوا را Repin کنید.

نحوه دانلود از پینترست برای اندروید

توجه داشته باشید که پینترست را می‌توانید در گوشی‌ها اندروید و ای او اس و حتی کامپیوتر نصب کرده و از محتوای آن بهره‌مند شوید. از این در این قسمت قصد داریم، به بررسی روش‌های مختلف دانلود از پینترست بپردازیم.

1. دانلود از پینترست با کیفیت بالا از طریق خود برنامه

روش‌های مختلفی برای دانلود محتوا از پینترست وجود دارند که یکی از این روش‌ها، دانلود عکس از پینترست به وسیله خود برنامه است. برای این کار برنامه پینترست را باز کنید و تصویر مورد نظر را پیدا کنید. سپس روی تصویر مورد نظر ضربه بزنید تا باز شود. در تصویری که باز کردید، در قسمت بالای آن، سه نقطه وجود دارد. روی آن ضربه بزنید، تا منویی برای شما باز شود. در منوی باز شده، باید گزینه Download image را انتخاب کنید. توجه داشته باشید اگر برای اولین بار است که می‌خواهید تصویری از پینترست دانلود کنید، قسمتی برای شما باز می‌شود و از شما می‌خواهد که به پینترست اجازه دسترسی بدهید. با ضربه روی Allow یا همان اجازه دادن، ادامه فرایند را انجام دهید. اگر دانلود عکس از پینترست موفقیت آمیز باشد، پیامی با عنوان Image downloded روی گوشی نمایان خواهد شد.

عکس از نحوه دانلود عکس از پینترست در اندروید

وقتی عکس مورد نظر خود را از پینترست پیدا کردید، کافی است روی آن ضربه بزنید و سه نقطه را از بالای عکس پیدا کنید. با ضربه روی سه نقطه و انتخاب گزینه Download image، تصویر دانلود شده و در گالری شما ذخیره خواهد شد.

2. آموزش دانلود از پینترست به کمک برنامه Video Downloader for Pinterest

روش دیگری نیز برای دانلود عکس از پینترست در اندروید وجود دارد و آن هم به کمک برنامه Video Downloader for Pinterest امکان پذیر می‌شود. ابتدا باید برنامه از را از لینک گفته شده دانلود کنید. سپس وارد برنامه پینترست شده و عکس مورد نظر خود را باز کنید. روی عکس و در قسمت بالای آن، سه نقطه‌ای وجود دارد. روی آن ضربه بزنید و از بین گزینه‌های موجود، گزینه Copy Link را انتخاب کنید. سپس وارد برنامه شده و لینک کپی شده را در کادر مشخص شده وارد کنید. توجه داشته باشید که از این روش می‌توانید برای دانلود فیلم از پینترست نیز استفاده کنید.

در برنامه گفته شده، بعد از وارد کردن لینک، باید گزینه دانلود را که به رنگ قرمز است، انتخاب کنید. در این مرحله پنجره‌ای برای شما باز می‌شود و از شما می‌پرسد که اگر رسانه انتخابی شما، فیلم یا ویدئو باشد، می‌توانید به کمک مرورگر باز کرده و دانلود کنید. در غیر این صورت و در صورتی که محتوای شما، به صورت تصویر باشد، کافی است گزینه Download Photo را انتخاب کنید. جالب است بدانید که تصویر دانلود شده توسط شما در گالری و در پوشه‌ای به نام Pins ذخیره خواهد شد.

آموزش دانلود از پینترست به کمک برنامه Video Downloader for Pinterest

نحوه دانلود از پینترست برای آیفون

برای این‌که بتوانید در گوشی آیفون خود نسبت به دانلود عکس یا فیلم از پینترست اقدام کنید، ابتدا باید برنامه پینترست را باز کنید. سپس روی تصویری که می‌خواهید دانلود گنید، ضربه زده و آن را باز کنید. در پایین صفحه روی آیفون اشتراک گذاری ضربه زده و گزینه Copy Link را انتخاب کنید. در این مرحله باید مرورگر خود را باز کرده و لینک کپی شده را باز کنید. در صفحه باز شده، روی سه نقطه بالای تصویر ضربه بزنید و گزینه Download image را انتخاب کنید. در نهایت پنجره‌ای برای شما باز می‌شود که باید روی گزینه Download ضربه بزنید. توجه داشته باشید که تصویر دانلود شده در برنامه Files ذخیره خواهد شد. در پاسخ به سؤال این‌که چگونه می‌توانیم از پینترست عکس دانلود کنیم، باید به روش گفته شده عمل کنید.

نحوه دانلود از پینترست برای آیفون

نحوه دانلود از پینترست در کامپیوتر

جالب است بدانید که شما می‌توانید به کمک کامپیوتر نیز وارد پینترست شده و محتوای مورد نیاز خود را دانلود کنید. برای این کار باید پینترست را روی کامپیوتر خود باز کرده و روی تصویری که قصد دانلود کردن آن را دارید، کلیک کنید. سپس نشانگر ماوس را روی تصویر مورد نظر خود آورده و راست کلیک کنید. در بین گزینه‌های باز شده باید گزینه Save image as را انتخاب کنید. در ادامه باید محل ذخیره تصویر و نامی که می‌خواهید بر روی تصویر بگذارید را انتخاب کنید.

نحوه دانلود از پینترست در کامپیوتر

بیشتر بخوانید: معرفی کامل اپلیکیشن پینترست محبوب ترین سوشال مدیا عکس ها

سایت های دانلود از پینترست آنلاین

ناگفته نماند که شما می‌توانید به کمک سایت‌های مختلفی نیز به دانلود محتوا از پینترست بپردازید. تک‌تک این سایت‌ها ویژگی‌ها و امکانات مخصوص به خود دارند که شما را در دانلود عکس و فیلم از سایت یاری خواهند کرد. اگر شما هم با این سؤال که چگونه از پینترست فیلم دانلود کنیم، مواجه هستید، پیشنهاد می‌کنم که در ادامه بازرگانی سیب با ما همراه باشید.

1. سایت pinterestvideodownloader.com

یکی از سایت‌هایی که در زمینه دانلود از پینترست سایت عمل می‌کند، سایت pinterestvideodownloader.com است. یکی از ویژگی‌های مهم این سایت این است که برای دانلود محتوای پینترست به کمک این سایت، نیازی به ورود یا عضویت در سایت ندارید و تنها کافی است که لینک تصویر یا ویدئوی مورد نظر را از پینترست کپی کرده و در قسمت مورد نظر این سایت پیست کنید. توجه داشته باشید که شما می‌توانید به کمک این سایت ویدئو و تصویر را در کیفیت اصلی خود و یا هر کیفیت دیگری که می‌خواهید دانلود کنید.

از دیگر مزایای استفاده از این سایت، رایگان بودن آن است. به این صورت که سایت pinterestvideodownloader برای دانلود هر گونه محتوایی از شما هزینه‌ای دریافت نمی‌کند. همچنین می‌توانید فرمت برخی از ویدئوهای پینترست که قابل پشتیبانی نیستند، به فرمت MP4 تبدیل کرده و در نهایت آن را دانلود کنید.

عکس از صفحه اول و اصلی سایت pinterestvideodownloader.com
با ورود به سایت pinterestvideodownloader و وارد کردن اینک محتوای مورد نظر، می‌توانید آن را در هر کیفیتی که باشد، دانلود کنید.

2. سایت givefastlink.com

سایت givefastlink.com مخصوص کسانی است که می‌خواهند به راحتی و بدون دردسر محتوای مورد نظر خود را از پینترست دانلود کنند. این سایت نیز مانند سایت قبلی رایگان است و برای دانلود محتوا نیازی به پرداخت هزینه ندارید. از طرفی می‌تواند به کمک هر سیستمی از جمله ویندوز، اندروید و یا ای او اس به این سایت دسترسی داشته باشید. کافی است که وارد این سایت شده و لینک محتوای مورد نظر را در قسمت مشخص شده وارد کنید. در نهایت با انتخاب گزینه Download، محتوای شما دانلود خواهد شد. البته ناگفته نماند که از این برنامه نه فقط برای دانلود از پینترست بلکه برای دانلود از تمامی برنامه‌ها و به کمک داشتن لینک، می‌توانیم استفاده کنیم.

عکس از صفحه اصلی سایت givefastlink.com
شما می‌توانید به کمک هر سیستمی به سایت givefastlink.com وارد شوید و با وارد کردن لینک محتوای لازم در قسمت مشخص شده، عکس یا فیلم مورد نظر را در سیستم خود دانلود و ذخیره کنید.

3. سایت expertstrick.com

یکی دیگر از روش‌هایی که می‌توانید به دانلود فیلم از پینترست با سایت بپردازید، استفاده از سایت expertstrick.com است که با داشتن رابط کاربری ساده، امکان دانلود راحت عکس و فیلم را برای شما فراهم می‌کند. از جمله مزایای این سایت می‌توان به کیفیت بالای تصاویر و ویدئوهای دانلود شده به وسیله آن اشاره کرد. از طرفی شما می‌توانید به کمک هر دستگاهی به این سایت وارد شده و اقدام به دانلود کنید. کافی است که لینک محتوای کپی شده را در قسمت مشخص شده وارد کرده و در نهایت گزینه Download را انتخاب کنید. محتوای مد نظر شما در چند ثانیه دانلود خواهد شد.

عکس از صفحه اصلی سایت expertstrick.com
شما می‌توانید به کمک سایت expertstrick.com به راحتی و با کمترین دردسر، تصویر و فیلم مورد نظر خود را از پینترست و با کیفیت بالا دانلود کنید.

4. سایت flydownloader

از جمله دیگر سایت‌هایی که می‌توان به کمک آن به دانلود عکس و فیلم از پینترست پرداخت می‌توان به سایت flydownloader اشاره کرد. تنها کافی است وارد سایت شده و مانند دیگر سایت‌ها لینک مورد نظر را در کادر مشخص شده وارد کنید و گزینه دانلود را انتخاب کنید.

5. سایت expertstool.com

یکی از برترین و بهترین سایت‌هایی که می‌توان در زمینه دانلود محتوا از پینترست معرفی کرد، سایت expertstool.com است. استفاده و دانلود عکس و فیلم به کمک این سایت، کاملاً رایگان است و شما می‌توانید عکس و فیلم مورد نظر با کیفیت بالا و در فرمت‌های گوناگون دانلود کنید. برای استفاده از این سایت می‌تواند از هر سیستم و مرورگری کمک بگیرید.

بیشتر بخوانید: دانلود از یوتیوب؛ ساده‌ترین روش های دانلود رایگان و پرسرعت

نحوه دانلود از سایت پینترست به صورت گروهی

روش دیگری نیز برای دانلود چندین عکس و فیلم از پینترست در کامپیوتر وجود دارد و آن هم به کمک افزونه image downloader در مرورگر کروم امکان پذیر خواهد شد. برای این کار مرورگر کروم خود را باز کرده و وارد لینک image downloader شوید. وقتی وارد لینک شدید، باید گزینه Add to Chrome را انتخاب کنید. سپس در مرورگر کروم خود وارد سایت پینترست شوید. در واقع این روش، روش دانلود از پینترست با لینک مستقیم نام دارد.

نحوه دانلود از سایت پینترست به صورت گروهی

وقتی وارد سایت پینترست شدید و تصویر مورد نظر را پیدا کردید، روی آیکون Image Downloader در قسمت بالای صفحه ضربه بزنید. در منوی باز شده، گزینه Select All را انتخاب کنید. در منوی باز شده همچنین می‌تواند تعداد تصاویر دانلودی را نیز تعین کنید. پس از انتخاب تمامی تصاویر، گزینه Download را انتخاب کنید. در پایان پنجره‌ای باز می‌شود و از شما سؤال می‌کند که آیا قصد دارد چند تصویر انتخابی را در چند محل جداگانه ذخیره کنید. در پاسخ یا باید بله بگویید و یا خیر.

نحوه دانلود از سایت پینترست به صورت گروهی

اگر قصد دارد تمامی تصاویر دانلودی شما در یک پوشه ذخیره شوند، باید به روش گفته شده عمل کنید. در گوشه سمت راست مرورگر کروم، روی سه نقطه ضربه بزنید و در منوی باز شده، گزینه Settings را انتخاب کنید. در صفحه باز شده، روی قسمت Advanced کلیک کرده و قسمت Downloads را باز کنید. در نهایت در صفحه باز شده، باید گزینه Ask where to save each file before downloading را غیرفعال کنید.

نحوه دانلود از سایت پینترست به صورت گروهی

ربات دانلود از پینترست تلگرام

 از روش‌های دیگر دانلود از پینترست می‌توان به ربات‌های مختلف تلگرامی اشاره کرد. از جمله ربات‌هایی که می‌توانید به کم به دانلود عکس و فیلم از پینترست بپردازید، می‌توان به موارد زیر اشاره کرد.

بیشتر بخوانید: تمام روش های ممکن دانلود موزیک از ساندکلود به ساده ترین روش

سخن پایانی

پینترست یکی از برنامه‌های مربوط به شبکه‌های اجتماعی است که شما می‌توانید با ورود به این برنامه و یا سایت این آن، محتوای مورد نظر خود از جمله عکس و فیلم‌ها با ایده‌های نو را دریافت کنید. روش‌های مختلفی برای دانلود عکس و فیلم از پینترست وجود دارند که در این قسمت از بازرگانی سیب به بررسی آن‌ها پرداختیم. برای خرید آیفون 16 قسطی می‌توانید به مجموعه بازرگانی سیب مراجعه کنید.

سؤالات متداول

چگونه می‌توان از پینترست دانلود کرد؟

شما می‌توانید به طور مستقیم به سایت پینترست مراجعه کنید و یا به کمک برنامه‌های مختلف و ربات‌های گوناگون محتوای لازم خود را دانلود کنید.

بهترین روش برای دانلود فیلم از پینترست کدام روش است؟

بهترین روش برای دانلود فیلم از پینترست، مراجعه به سایت‌های expertstrick.com ، pinterestvideodownloader، givefastlink.com و expertstool است.

آیا می‌توان تصاویر را از پینترست دانلود کرد؟

بله شما می‌توانید به کمک سه نقطه موجود رد روی هر تصویر، آن‌ها را در گالری خود ذخیره کنید.

ZahraFZ
زهرا فرزاد فر

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *