تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-66767359

پنج اپلیکیشن روتوش تصاویر برای آیفون

اپلیکیشن‌های ادیت و روتوش تصاویر، محبوبیت زیادی نزد کاربران دارند. اگر به دنبال یک اپ کامل برای ادیت تصاویر خود بر روی آیفون می‌گردید، این مطلب را دنبال کنید. ما پنج اپلیکیشن منتخب خود در زمینه‌ی ادیت تصاویر را بر روی پلتفرم آیفون معرفی می‌کنیم.

 

  1. TouchRetouch

این یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی روتوش تصاویر است. این نرم‌افزار پولی است اما امکانات فوق‌العاده‌ای به شما می‌دهد. کار با آن ساده است و بر روی خودش ویدیوهای آموزشی برای روتوش تصاویر دارد. با TouchRetouch می‌توانید هر شی و یا جسم ناخواسته‌ای را در تصاویر تنها با یک کلیک حذف کنید. این چه یک شی ناخوسته یا واترمارک در گوشه‌ی تصویر باشد و چه اثر جوش و لک بر روی صورت شما و یا هر چیز دیگری، با TouchRetouch می‌توانید تصویر نهایی دلخواه خود را داشته باشید. به‌طور کلی باید گفت که این اپلیکیشن، یک محصول حرفه‌ای است.

 

  1. Facetune

همین‌طور که از اسمش برمی‌آید، کاربرد این اپلیکیشن در مورد زیبایی صورت شماست. این اپ برای روتوش سلفی‌های شما امکانات خیلی خوبی دارد و در زمینه‌ی زیبایی چهره، امکانات متنوعی ارائه می‌کند. با ویراش‌گرهای آن می‌توانید لک‌های پوست خود را حذف کنید، دندان‌های خود را سفیدتر و رنگ پوست و یا چشم خود را تغییر دهید. هم‌چنین ابزارهایی برای آرایش و تغییر ظاهر مو دارد. Facetune یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی روتوش سلفی است.

  1. PicsArt Editor

یک نرم‌افزار همه‌کاره که به سادگی با کمک ابزارهای حرفه‌ای ویرایش تصاویر، روتوش عکس‌های شما را ممکن می‌کند. در PicsArt Editor می‌توانید بخش‌های ناخواسته‌ی تصویر را حذف و جای خالی آن‌ها را توسط ابزارهای شبیه‌ساز پر کنید. این اپلیکیشن در دل خود هزاران کلیپ‌آرت و استیکرهای تصویری نیز دارد.

PicsArt Editor با ابزارهایی مثل کلاژ سریع تصاویر که با فریم‌های متنوعی ارائه می‌شود، فیلترهای تصویری، افکت‌های جادویی، استیکرها، ابزارهای ویرایش، شبیه‌ساز و ابزارهای طراحی، یک نرم‌افزار کامل برای روتوش تصاویر است.

 

  1. Adobe Photoshop Express

Adobe Photoshop یکی از محبوب‌ترین اپلیکیشن‌های ویرایش تصاویر نزد کاربران است و امکانات زیادی در خود دارد. اگر می‌خواهید تصویر خود را به سلبریتی‌ها شبیه کنید، این اپ برای شماست. برخی از ابزارهای Adobe Photoshop را تنها در اپ‌های پولی می‌توانید پیدا کنید. چیزهایی مثل روتوش خودکار عکس، ابزار لکه‌برداری، بیشتر از ۴۵ افکت حرفه‌ای و ابزار کلاژ خودکار تصاویر. برخی از امکانات این اپ، مثل Auto Mixer منحصر به‌ فرد هستند و به شما امکان می‌دهند که از یک تصویر واحد، ظاهرهای مختلفی بسازید. هم‌چنین ابزار Photo Fixer به شما اجازه می‌دهد که به دستکاری چارچوب چهره‌ی خود بپردازید. حتماً امتحانش کنید.

 

  1. AirBrush

این اپلیکیشن نیز امکانات قدرتمندی در زمینه‌ی روتوش تصاویر می‌دارد. با آن می‌توانید بر روی عمق تصاویر خود کار کنید، نورپردازی آن را بهتر و یا بخشی از تصویر را تار و محو کنید. همه‌ی این‌ها تنها با چند کلیک صورت می‌گیرد. این اپ شامل امکانات مفیدی مثل برنزه کردن پوست، ابزار لکه‌بردار، ابزارهای زیبایی چهره، روشن کردن رنگ چشم و بسیاری گزینه‌های دیگر برای روتوش تصاویر است. اگر از زاویه‌ی تصویر خود راضی نیستید، یا رنگ‌ها به اندازه‌ی کافی جذاب نیافتاده‌اند و یا نورپردازی مشکل دارد، همه‌ی این‌ها در این اپلیکیشن، متناسب با سلیقه‌ی شما روتوش می‌شوند. افکت‌های تصویری موجود در AirBrush نیز خیلی خاص هستند و ظاهرهای منحصری به تصاویر شما می‌دهند. بی‌شک این یکی از بهترین اپلیکیشن‌ها در زمینه‌ی روتوش تصاویر بر روی پلتفرم آیفون است.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *