تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
بازی Candy Crush برای گوشی آیفون و خرید قسطی گوشی آیفون

بازی Candy Crush برای گوشی آیفون

معرفی بازی Candy Crush Saga

Candy Crush یک بازی رایگان در ژانر معمایی جور کردنی است که در 12 آپریل سال 2012 توسط شرکت King منتشر شد.

در بازی Candy Crush برای گوشی آیفون ، بازیکن باید با جا به جا کردن آب نبات های رنگی، 3 تا 5 آب نبات با یک رنگ را در کنار هم قرار بدهد تا آنها از صفحه بازی حذف بشوند و آب نبات های جدید جای آنها را بگیرند.

بازی Candy Crush برای گوشی آیفون و خرید قسطی گوشی آیفون و محصولات اپل
Candy Crush

گذاشتن 4 یا 5 آب نبات رنگی در کنار هم باعث به وجود آمدن یک آب نبات ویژه با قدرتی خاص شده که میتواند تعداد بیشتری از آب نبات ها را از صفحه حذف کند.

هر مرحله خواسته هایی نظیر رسیدن به یک امتیاز مشخص یا جمع آوری تعداد خاصی از یک آب نبات دارد که بازیکن باید با حرکات محدود یا در زمانی محدود به آنها برسد.

Candy Crush به عنوان یکی از اولین و بهترین بازی های فری میوم شناخته میشود.

گرچه میتوان بدون پرداخت حتی یک ریال کل بازی را به پایان رساند اما با استفاده از پرداخت درون برنامه ای، میتوان آیتم های خاصی را خریداری کرد تا در مراحل سخت به کمک بازیکن بیایند.

 در زمان اوج، شرکت King مدعی بود که از طریق همین پرداخت ها، ماهانه یک میلیون دلار درآمد دارد.

 در سال 2014، کندی کراش 93 میلیون بازیکن داشت و درآمد King طی یک بازه سه ماهه، به 493 میلیون دلار رسید. 5

 سال پس از عرضه، کندی کراش 2.7 میلیارد بار دانلود شد و تبدیل شد به یکی از پرفروش ترین و پرمخاطب ترین بازی ها.

شرکت King تا به اینجا سه بازی مرتبط با کندی کراش به نام های Candy Crush Soda Saga، Candy Crush Jelly Saga و Candy Crush Friends Saga منتشر کرده است.

گیم پلی :

بازی Candy Crush برای گوشی آیفون یک بازی معمایی جور کردنی است.

بازیکن باید با جا به جا کردن آب نبات ها، 3 الی 5 آب نبات یک رنگ را در کنار هم قرار دهد تا آنها از صفحه بازی حذف بشوند و جایشان را به آب نبات های جدید بدهند.

بازیکن بابت هر جور کردن، امتیاز میگیرد و اگر این جور شدن ها به صورت متوالی اتفاق بیفتند، امتیاز بیشتری نصیب بازیکن میشود.

 قرار گیری 4 یا 5 آب نبات در کنار هم، آب نباتی را با قدرتی ویژه تولید میکند.

 هر مرحله، خواسته یا خواسته هایی دارد که با کامل کردن آنها، بازیکن بر اساس امتیازش بین 1 تا 3 ستاره میگیرد و اگر نتواند در مدت مشخص شده یا با تعداد حرکات مشخص شده خواسته مرحله را انجام بدهد، باید دوباره تلاش کند و یکی از جان هایش را هم از دست میدهد.

وقتی که بازیکن تمام جان هایش را از دست بدهد، تا مدتی نمیتواند بازی کند. پس از گذشت یک مدت زمان مشخص، یک جان به جان های بازیکن اضافه شده و میتواند دوباره بازی کند.

امتیاز Candy Crush در اپ استور : 4.7 از 5

kurur_sib
بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال