تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
مقایسه طرح های Apple Music

مقایسه طرح های Apple Music

پس از اینکه در ماه اکتبر، طرح جدیدی برای اپل موزیک معرفی شده و در اوایل ماه دسامبر هم عرضه شد، اکنون سه سطح مختلف از اشتراک اپل موزیک وجود دارد که در ادامه قصد داریم تفاوت‌های آن‌ها را همدیگر مقایسه کنیم. طرح Voice Plan که ارزان‌ترین اشتراک اپل موزیک است که را می‌توانید با ۴.۹۹ دلار تهیه کنید. آخرین سطح از اشتراک اپل هم امکان دسترسی به تمام کاتالوگ اپل موزیک را فراهم کرده است، اما فقط از طریق دستورات صوتی Siri می‌توانید به آن دسترسی پیدا کنید.

 Voice PlanIndividual PlanFamily Plan
قیمت۴.۹۹ دلار۹.۹۹ دلار۱۴.۹۹ دلار
دسترسی به کاتاوگ اپل موزیکدارددارددارد
قابل صدای فراگیرندارددارددارد
قابلیت صدای بدون افتندارددارددارد
پشتیبانی از پلتفرم‌های سوم شخصندارددارددارد
امکان اشتراک گذاری با خانوادهنداردندارددارد
رابط کاربری داخلیحذف شدهکاملکامل

چه دستگاه‌هایی می‌توانند از Apple Music Voice Plan استفاده کنند؟

شما می‌توانید از این طرح روی تمام دستگاه‌هایی که از سیری استفاده می‌کنند، بهره ببرید. از این بین می‌توانیم به مک بوک پرو، اپل واچ، هوم پاد مینی، آیفون و اپل تی وی اشاره کنیم. اگر یک ایرپاد دارید، می‌توانید از دستورات صوتی سیری برای کنترل پخش در دستگاه متصل به آن استفاده کنید. با این حال، شما نمی‌توانید از این طرح، به‌صورت ادغام یافته با سرویس‌های دیگر مانند Amazon Echo برای تلویزیون‌های هوشمند سامسونگ استفاده کنید.

چه ویژگی‌هایی در Voice Plan فراهم شده است؟

مقایسه طرح های Apple Music

همان‌طور که قبلا گفته بودیم، شما می‌توانید هر آهنگ، آلبوم یا لیست پخش را در Voice Plan مدیریت کنید و حتی برای اسکیپ کردن آن‌ها نیز محدود نخواهید بود. علاوه بر این، اپل تعداد لیست‌های پخش تم‌دار موجود در اپل موزیک را نیز به میزان قابل توجهی افزایش داده است. این بدان معنی است که شما می‌توانید از سیری برای پخش لیست‌های پخش ویژه پیاده‌روی، مهمانی شام یا استراحت قبل از خواب استفاده کنید.

اپل می‌گوید که کاربران می‌توانند آهنگ‌های مربوط به کنسرت‌ها، شوهای مختلف و گزینه‌های اختصاصی را در این طرح از اپل موزیک دریافت کنند، اما در حال حاضر، مشخص نیست که چگونه می‌توان بدون رابط کاربری از این قابلیت استفاده کرد. باید منتظر ماند و دید که تحلیل کارشناسان و کاربران بیشتر از این مورد چگونه خواهد بود.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال