تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
اپلیکیشن Modern Ludo

معرفی بازی Modern Ludo

بازی Modern Ludo قوانین متفاوتی نسبت به نسخه‌های دیگر دارد و همین سبب شده است که برای گوشی‌های هوشمند، مناسب‌تر و هیجان‌انگیزتر باشد. شما می‌توانید جلوه‌های گرافیکی فوق‌العاده خوبی را تجربه کرده و گیم‌پلی بازی را دنبال کنید. این بازی فضای خنده‌دار و جالبی دارد و نباید اجازه دهید که گلوله‌هایی که پرتاب می‌کنید، از یک حد بیشتر روی زمین بیفتد. بازی با انداختن تاس شروع می‌شود و سپس همین دنباله را تکرار می‌کنید. اعداد زوج جریان هواپیمای شما را شروع می‌کند و به ترتیب، اگر تاس اعداد ۲، ۴ و ۶ را نشان دهد، شما می‌توانید ۱، ۲ و ۳ هواپیما را از روی زمین بلند کنید.

ویژگی‌های بازی Modern Ludo

اپلیکیشن Modern Ludo

رنگ‌ها هم در این بازی اهمیت بالایی دارند و تاس هر رنگی را که به نمایش گذارد، شما به‌همان صورت می‌توانید پرواز خود را ادامه دهید. هنگامی که هواپیما به یک میدان حرکت می‌کند و در آن مسیر دشمن وجود داشته باشد، خواهید توانست که هواپیماهای آن‌ها را نابود کنید. هواپیماها می‌توانند هر تعداد هواپیمای دشمن را ردیابی کرده و آن‌ها را نابود کنند. بنابراین، شما می‌توانید از یک هواپیما برای نابودی حداکثر ۴ هواپیمای دشمن استفاده کنید. همه هواپیماها، در نهایت به فرودگاه بازخواهند گشت و می‌توانید آن‌ها را به درستی برای حملات بعدی خود هم آماده کنید.

بیشتر بخوانید: معرفی اپلیکیشن Apple Notes برای آیفون و آیپد

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در مورد بازی با ما به اشتراک گذارید. چه بازی‌های مشابه دیگری می‌شناسید؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *