تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
سنسور دمای بدن

سنسور دمای بدن به اپل واچ ۸ اضافه می‌شود

شایعه جدیدی مطرح شده است که ویژگی سنجش دمای بدن اپل برای اپل واچ سری ۸ ارائه می‌شود. مینگ چی کو معتقد است که مشکلات نرم‌افزاری مانع از ورود زودتر این قابلیت به اپل واچ سری ۷ شده و دوباره عامل اصلی گنجانده شدن در مدل بعدی نیز شناخته می‌شود. شایعات زیادی در مورد سنسورها و قابلیت ردیابی تناسب اندام اپل واچ وجود دارد که سنجش دمای بدن یکی از مهم‌ترین آن‌ها است. مینگ چی کو احتمالا تعبیه این سنسور در سری ۸ را بسیار بالا می‌داند و اعتقاد دارد که اگر اپل موفق به اجرای الگوریتم هایش ‌می‌شد، این قابلیت به اپل واچ سری ۷ اضافه شده بود.

شرایط سنسور دمای بدن در اپل واچ ۸

سنسور دمای بدن

طی پست‌هایی که روز یکشنبه در توییتر مینگ چی کو منتشر شده است، کو ادعا می‌کند که: «اپل اندازه‌گیری دمای بدن را در اپل واچ ۷ لغو کرد، چرا که الگوریتم قبل از ورود به مرحله EVT در سال گذشته، واجد شرایط نبوده است ». کو به تست اعتبارسنجی مهندسی اشاره کرد که مرحله‌ای برای تست ویژگی‌های سخت افزار قبل از نزدیک شدن طرح به روند تولید آزمایشی است. کو ادامه داد: «من معتقدم که اپل واچ ۸ در نیمه دوم سال ۲۰۲۲ می‌تواند دمای بدن را اندازه‌گیری گیرد. اما به شرطی که الگوریتم مدنظر بتواند نیازهای اپل را قبل از تولید انبوه برآورده کند». علیرغم اینکه سنسور دمای بدن به ظاهر کار ساده‌ای برای دستگاه است، اما کو از مشکل بودن پیاده‌سازی آن می‌گوید: «چالش اجرای اندازه‌گیری دقیق دمای بدن این است که دمای پوست به سرعت بسته به المان‌های بیرون تغییر پیدا می‌کند و به همین دلیل، باید یک الگوریتم عالی پیاده‌سازی شود».

بیشتر بخوانید: سنسور فشار خون تا سال ۲۰۲۴ برای اپل واچ ارائه نمی‌شود

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *