تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
تعقیب با AirTag

اوهایو لایحه‌ای برای جرم انگاری تعقیب با AirTag ارائه می‌کند

لایحه‌ای در اوهایو مطرح شده است که استفاده از تگ‌های الکترونیکی برای ردیابی افراد آن‌هم بدون مجوز، جرم تلقی شود. آخرین تلاش‌های قانونی برای محدود کردن تعقیب ایرتگ صورت گرفته است و اوهایو یکی دیگر از ایالت‌هایی است که اقدام به این کار می‌کند. ایرتگ اپل با وجود روش‌های مختلف ضد تعقیب ارائه شده در دستگاه، راهی در دسترس برای برخی از افراد برای تعقیب قربانیان است. طی روز جمعه، اوهایو گامی در جهت غیر قانونی کردن انجام تعقیب مبتنی بر ایرتگ برداشت. این لایحه به خانه اوهایو معرفی شده است و علاقه‌مندان به دنبال تصویب آن هستند.

مفاد قانون جرم انگاری ایرتگ اپل

تعقیب با AirTag

طبق این لایحه، هر کسی از نصب آگاهانه یک دستگاه یا برنامه ردیابی در دارایی‌های شخصی دیگر بدون رضایت آن شخص منع شده است. این دعوی تا حدی به‌دلیل تصمیم حمایت فعال از قوانین دو حزبی در مورد نظارت و ردیابی ناخواسته بوده و با سازمان خبری که قانون گذاران در مورد آن لابی می‌کنند، ایجاد شده است. حفره‌هایی در این قانون وجود دارد که در صورت حل شدن، الگوهای قبلی از رفتار تعقیبی یا خشونت خانگی را بررسی کرده و مصادیق مجرمانه آن را معرفی می‌کند. 

بیشتر بخوانید: مادر و دختری در دنیای دیزنی از احتمال تعقیب‌شان توسط AirTag می‌گویند

شما نیز می‌توانید نظرات خود را در این رابطه برای ما به اشتراک گذارید. ایرتگ اپل بالاخره می‌تواند روش مناسبی را برای جلوگیری از تعقیب افراد پیدا کند؟ به نظر شما اپل چه کارهای سودمندی در این رابطه می‌تواند انجام دهد؟ در بخش کامنت‌ها با ما همراه شوید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *