تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
ارزش معاملاتی

آیفون همچنان ارزش معاملاتی خود را حفظ کرده است

سایت مقایسه تجارت در ایالات متحده می‌گوید که به‌طور متوسط، یک آیفون دست دوم در سال گذشته ۶۸.۸ درصد از ارزش خود را از دست داده است. این در مقایسه با ۸۴.۲ درصد برای سامسونگ و ۸۹.۵ درصد برای گوشی‌های گوگل است. همیشه بهترین زمان برای فروش یک آیفون قدیمی، آگوست بوده و درست قبل از زمانی است که اپل می‌خواهد آیفون‌های جدید خود را معرفی کند. بدترین زمان برای فروش هم اواخر سپتامبر و زمانی است که رونمایی از گوشی‌های جدید انجام شده است. به همان اندازه، قیمتی که یک آیفون دست دوم دریافت می‌کند، با هزینه اصلی آن یکسان نخواهد بود، اما گزارش جدید نشان می‌دهد که این تفاوت کمتر از حد انتظار است.

ارزش یک آیفون دست دوم

ارزش معاملاتی

به گفته SellSell، یک شرکت متخصص در خرید و فروش دستگاه‌های قدیمی، هزینه بیشتری برای دستگاه‌های اپل دریافت می‌کند. اعداد و ارقام بر اساس داده‌های این سایت، به عنوان داده‌های دقیقه به دقیقه استهلاک دستگاه بین ژانویه ۲۰۲۲ و دسامبر ۲۰۲۲ توصیف می‌شود. داده‌های این سایت در مقایسه یک گوشی ۲۰۲۱ با گوشی ۲۰۱۶ مانند این گزینه است، اما نشان می‌دهد که چه مدل‌هایی از طریق آن فروخته شده و خریداری می‌شود. این شرکت همچنین می‌گوید که آیپد پرو ۱۱ اینچی ۲۰۲۱ اپل تا پایان سال ۲۰۲۲ به میزان ۵۶.۷ درصد ارزش خود را از دست می‌دهد. گلکسی تب A17 Lite متعلق به سایت ۲۰۲۱ هم ۸۶.۹ درصد از ارزش خرده فروشی خود را از دست داده است. نظرات خود را با ما به اشتراک گذارید.

بیشتر بخوانید: اپل قصد دارد باگ خطوط افقی آیفون ۱۴ پرو را برطرف کند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو مکس در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال