تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
آیپد 2022 اپل

بررسی کوتاه آیپد 2022 اپل

آیپد ۲۰۲۲ اپل با اینکه یک بازسازی مشابه با نسل قدیمی آن است، اما شامل ویژگی‌های جدید هم می‌شود. آیپد اپل از زمان رونمایی در رده محصولات اصلی این شرکت قرار داشت. مدل ۲۰۲۲ طراحی مشابه با آیپد پرو ۲۰۱۸ را داشته و برخی از ویژگی‌های جدید را هم به همراه دارد. اپل به جای جایگزینی به‌طور کامل نسل نهم، مدل‌های نهم و دهم را همزمان به فروش می‌رساند. البته مدل ۲۰۲۲ گران‌تر بوده و مدل قبلی حداقل برای لحظه‌ای توانست نقش ارزان‌ترین آیپد جدید را که می‌توانید خریداری کنید، حفظ کرد. بنابراین، آیپد جدید کاملا مدل سطح پایه نبوده و ارزان آن محسوب نمی‌شود. اپل با این رونمایی جدید هم‌اکنون کاتالوگ پر تعدادی از محصولات آیپد شامل آیپد ایر، آیپد مینی و آیپد پرو را دارد.

آیپد ۲۰۲۲ اپل

آیپد 2022 اپل

آخرین آیپد اپل سرانجام زبان طراحی قبلی را که برای ۱۲ سال گذشته بوده است را کنار می‌گذارد. اپل به جای اینکه مدلی کاملا جدید معرفی کند، از همان طراحی بصری استفاده می‌کند که سال‌ها هویت اصلی این کمپانی بوده است. این سبب می‌شود که این محصول هم شباهت زیادی به محصولات قبلی اپل داشته باشد. طراحی کناره‌ها همچنان مسطح بوده و بدنه آن آلومینیومی است. دوربین کوچک در پشت این محصول، به یک نسخه بزرگ‌تر ارتقا یافته است و مانند آیفون، برآمدگی آن سبب می‌شود که قرارداد آیپد روی یک میز بدون استفاده از کیس سخت باشد. شما هم می‌توانید نظرات خود را در مورد این آیپد ارائه کنید.

بیشتر بخوانید: فناوری جدیدی به کاربران اجازه می‌دهد تا آیفون و آیپد را با مغز کنترل کنند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۴ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *