تهران – خیابان جمهوری تقاطع حافظ، مجتمع چارسو طبقه اول واحد C10 ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
صفحه نمایش اولد آیپد 2024

صفحه نمایش اولد آیپد 2024 نازک و بسیار سبک خواهد بود

گزارشی نشان می‌دهد که آیپد تا سال ۲۰۲۴ از یک صفحه نمایش اولد استفاده خواهد کرد و اپل از روشی به‌نام قلم‌زنی خشک برای نازک نگه داشتن نمایشگر تا حد امکان استفاده می‌کند. طبق این گزارش، اپل از اوبد در خط تولید آیپد خود استفاده خواهد کرد که سبک وزن بوده و کیفیت تصویر بهبود یافته‌ای هم دارد. انتظار می‌رود که سامسونگ و ال جی دیسپلی این پنل‌ها را تامین کنند. این خبر را یک خبرگزاری کره‌ای عنوان کرده و هیچ منبع معتبر دیگری ندارد. این خبرگزاری به نقل از یک مقام در صنعت که نامش نشده است می‌گوید: «صنعت قطعات و تجهیزات داخلی انتظارات زیادی برای گسترش بازار آیپد اولد دارد».

صفحه نمایش آیپد جدید

صفحه نمایش اولد آیپد 2024

به نظر می‌رسد که اپل از فرایند قلم‌زنی خشک اولد برای آیپد استفاده می‌کند. حتی اگر از این فناوری برای آیفون استفاده نشود، یقینا اپل برنامه‌های خود را خواهد داشت. این روند به‌دلیل کوچک‌تر بودن پنل‌های اولد در آیفون است که این فرایند را کمتر ضروری می‌کند. اگر اپل از فرایند قلم‌زنی خشک استفاده کند، هزینه واحد را افزایش می‌دهد و همین روند ممکن است که آیپد را گران‌تر کند. در این فرایند از مواد شیمیایی برای حذف قطعات غیر ضروری در حین ساخت الگوهای مدار ترانزیستور فیلم نازک استفاده می‌شود. ET News هم فاش کرده است که اپل در حال روی چندین نمونه از آیپد اولد است. این نشان می‌دهد که اپل در آستانه نهایی کردن آیپد اولد نبوده و ممکن است که هرگز آن را به بازار معرفی نکند.

بیشتر بخوانید: برخی از دارندگان آیپد مینی ۶ پس از آپدیت iPadOS 15.5 با مشکل شارژ مواجه هستند

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ پرو در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پست های منتخب
پیش بینی درد بیماران
آیفون اورجینال