تهران – خیابان جمهوری نرسیده به حافظ،جنب ساختمان معاونت درمان و بانک پاسارگاد، پاساژ حافظ پلاک ٢٠ فروشگاه بزرگ بازرگانی سیب ساعت کاری 10 صبح الی 7 بعد از ظهر به جز روزهای تعطیل تلفن تماس: 021-62999938
حذف اپلیکیشن از اپ استور

شرایط حذف اپلیکیشن از اپ استور توسط اپل به‌روزرسانی شد

اپل با انتشار بیانیه‌ای نسبت به نگرانی‌های توسعه دهندگان درباره حذف اپلیکیشن‌های قدیمی از اپ استور واکنش نشان داد. در اواسط ماه آوریل، اپل به توسعه دهندگان اطلاع داده بود که هر برنامه‌ای که برای مدت زمان قابل توجهی به‌روزرسانی نشده باشد، از اپ استور حذف خواهد شد. با این حال، توسعه دهندگان می‌توانند با ارسال به‌روزرسانی برای بررسی ظرف ۳۰ روز، از خطر حذف نجات پیدا کنند. توسعه دهندگان در شبکه‌های اجتماعی علیه این سیاست اپل صحبت کرده و اظهار داشتند که این تغییرات برای توسعه دهندگان مستقل ناعادلانه است. در پاسخ، اپل هم یک بیانیه مطبوعاتی در وب سایت توسعه دهندگان ترتیب داده و وضعیت را با جزئیات بیشتری توضیح داد.

جزئیات بیشتر حذف اپلیکیشن از اپ استور

حذف اپلیکیشن از اپ استور

ابتدا، اپل توضیح می‌دهد که زمان قابل توجهی باید از عدم به‌روزرسانی گذشته باشد تا اپلیکیشنی در خطر حذف قرار گیرد و این زمان در حدود ۳ سال است. حتی این قانون هم فقط برای برنامه‌هایی اعمال می‌شود که در یک دوره ۱۲ ماهه موفق به رسیدن به حداقل آستانه دانلود نمی‌شوند. اگرچه، شرکت هنوز حداقل آستانه دانلود را مشخص نکرده است. اپل بیان می‌کند که این کار را انجام می‌دهد تا تجربه بهتری از اپ‌استور را برای کاربرانش فراهم کند. با حذف برنامه‌های قدیمی، منسوخ یا غیرفعال، اپل امیدوار است که قابلیت شناسایی بهتری را برای برنامه‌هایی که به‌طور فعال در اپ استور حضور دارند، فراهم کند.

بیشتر بخوانید: اپل برنامه های غیر فعال را از اپ استور حذف می‌کند

شما نیز می‌توانید نظرات خود را با ما در میان گذارید.

برای خرید اقساطی محصولات کمپانی اپل مانند آیفون ۱۳ در مدل‌ها و رنگ‌ های مختلف، می‌توانید به بازرگانی سیب مراجعه کرده و شرایط و مدارک لازم برای این منظور را مطالعه فرمایید. مشاورین این سایت هم در خدمت شما هستند تا خرید آسان و به‌صرفه محصولات اپل را به بهترین شیوه ممکن تجربه کنید.

webranko
تحریریه بازرگانی سیب

مشاهده سایر مطالب
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *